Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg guy

31 Oktober 2014 | België, Antwerpen

Hallo in het koude België
Hier het volgende verslag
Vrijdag 31/10
We zijn nu in Sint lucia aangekomen aan de Indische oceaan
Hiervoor weeral2dagen in een prachtige resort gezeten waar de giraffen gewoon langs het raam passeerden
Natuurlijk weer een safari gedaan en omdat het maar een frisse 32 graden was zijn we maar het zwembad ingedoken
In de avondeten lekkere braai gegeten en nadien afgezakt met een paar springbokkies een lekker drankje van hier
Ik ga nu even Bin aan het woord laten
Hey layla ,Lea,Chris ,gina en Hilde
Het is hier prachtig,ik word goed verzorgd.ik geniet ten volle!
Gtrjs van ons drieen

• 01 November 2014 - 08:42

Sam Schellekens:

Hey Guy en Gerd,

Wat een leuke verslagjes allemaal (foto's ook trouwens) blijf zo doordoen. je gaat het niet geloven maar vandaag voorspellen ze hier 20 graden in Wuustwezel, Schoten weet ik niet. Waarschijnlijk zoals Guy zou zeggen 10 in de voor en 10 in de namiddag zeker. Geniet nog maar volop van jullie reis en doe die zwarte spinnekoppen allemaal maar nen goeiendag van mij. (alee als je die van Soweto gedaan hebt is het ook al goed). Superveel groeten van Sam, Sanne, Robbe en Fien

• 01 November 2014 - 12:28

Layla Winkeler:

Het klinkt echt als puur genieten! Je ogen uitkijken en indrukken die je nog heel lang zullen bijblijven. Fijn dat je het leuk hebt daar Bin!

XXX

10 November 2014

06 November 2014

Zafira
guy

Wij zijn een koppel uit Belgie dat samen met een groep Nederlanders een begeleide rondreis gaan maken door Zuid Afrika Deze reis hebben we geboekt met een koppel uit Middelburg die trouwens al jaren vrienden zijn

Actief sinds 30 Sept. 2014