Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu

Z Afrika

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg guy

12 November 2014 | België, Antwerpen

Hoi allemaal
We zitten nu in Oudshoorn aangekomen dinsdag 11/11
Het is hier bloedheet 35 Gr. In deschaduw
We zitten nu in resort dat helemaal vol zit met onze groep
Privé zwembad aan de bungalow
Twee bad,twee slaap,terras met loungeset,zithoek,keuken en alles wat je maar kan verdenken
Morgen gaan we de grotten in en een struisvogelfarm bezoeken
Ik ga ernu mee stoppen want de barman komt er net aan met de quat om wat drinken te brengen voor in het zwembad
Dus mensen ik vind het jammer dat het begint af tekorten want het is naar wel naar mijn zin hier
Ik hou het nu voor bekeken want de pret wacht
Doeiii

  • 13 November 2014 - 11:04

    Wendy En Co:

    Heykes,

    geweldig. Wij hebben het hier ook naar ons zin in ons 4 sterren hotel. Spijtig bijna gedaan. Dan naar nen bouwwerf!!!

    Dikke kusjes van ons xxx
    wendy en co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Mijn eerste reis

samen met maras weg

Recente Reisverslagen:

15 November 2014

Z Afrika

14 November 2014

Z Afrika

12 November 2014

Z Afrika

10 November 2014

Z Afrika

06 November 2014

Zafira
guy

Wij zijn een koppel uit Belgie dat samen met een groep Nederlanders een begeleide rondreis gaan maken door Zuid Afrika Deze reis hebben we geboekt met een koppel uit Middelburg die trouwens al jaren vrienden zijn

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6264

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: