Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg guy

10 November 2014 | België, Antwerpen

Hallo daar in België
Maandag10 nov
Sorry mensen maar IKON niet vroeger op het net geraken
We zitten nu in khysnia of zoiets en het is niet zo'n mooi weer
Gisteravond hier aangekomen in deze lodge die ,Ik val in herhaling,alweer zeer mooi is
Lekker gegeten nog een glaasje achterop prima geregeld dus
Na een gezonde nachtrust ontbijt een spelletje jeu de boulle en dan naar de stad gewandeld
Daar met de boot naar een natuurreservaat prachtige natuur alweer
Gisteren zijn we walvissen gaan spotten op zee
Spannend als je die reuzen zo ziet zwemmen
Op mijn verjaardag (8/11) hebben we een jeep in een wildpark gaan rondrijden
Het addo park 184000 hectare groot met 14 leeuwen voor de boel op peil te houden
Liggen er daar plots toch wel twee volwassen mannetjes op een meter of 7/8 van ons af
Verbaasd van de grootte van die katten van zo dichtbij
Volgens de gids hadden ze onlangs nog twee buffels gedood voor de fun want 1600 kg vlees eten ze toch niet op
Morgen rijden we naar Oudshoorn het Mekka van de struisvogels
Dat belooft weer een mooie dag te worden