Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu Z Afrika - Reisverslag uit Antwerpen, België van guy goetstouwers - WaarBenJij.nu

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg guy

01 November 2014 | België, Antwerpen

Hallo Belgen
Ik heb zo'n een gevoel dat ik jullie nog niet mis
We hebben vandaag een rustige dag achter de rug
Het weer was vandaag wat minder 24 graden en in de morgen motregen. We zijn met onze bus even naar de zee gereden allee eigenlijk is het geen zee ,maar een oceaan de Indische dus
Door een wildpark van 650 km rijden om aan de zee te geraken dat kan alleen in Afrika denk ik
Om een lang verhaal kort te maken het was alweer asem nemend
Een strandje van om en bij de 950km lang hebben ze ons verteld
Lekker warm water groooooote golven en lekker warm water. Zalig gewoon.in de namiddag waren we vrij en zijn we dus eens wat winkeltjes gaan zien.vanavond zijn we lekkere sushi gaan eten en nu zitten we eens lekker in de bar dus moet ik nu afsluiten want mijn pina colada word warm

Groetjes alweer van ons drie

• 01 November 2014 - 19:29

Herman En Conny:

Hallo "afrikaantjes"

bij ons is het vandaag een "feestdag" maar bij jullie is het elke dag een feestdag. Ge praat net over een giraf en gazelle net als ge bij ons de koeien ziet! Moet toch wel echt adembenemend zijn als ik de verslagskes lees. Nou nog heel veel plezier en genot toegewenst van ons!

Groetjes Herman en Conny

• 02 November 2014 - 22:42

Wendy En Filip:

Hey daar,

fijn dat jullue het zo geweldig hebben. Wij ook in jullie huisje. Bij ons is al het breekwerk gedaan, vanaf morgen opbouwen. Ik stuur nog een mail

dikke kussen
    Wendy, Filip, Yannick, Emilie en Tahnee
    xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx